האתגר המשותףי: להתמודד עם ילד אוטיסט במשפחה

חיה ספיר No Comments on האתגר המשותףי: להתמודד עם ילד אוטיסט במשפחה

לרוב אנשים שמים דגש על 'הורים' לילדים אוטיסטים, או להיפך, על 'ילדים' מסכנים שלהוריהם יש בעיה כלשהי והם לא יכולים לגדל אותם בצורה טובה | השבוע אפרת ברזל בתכנית עומקא דליבא פותחת נושא מעניין והוא: איך מתמודדים אחים לילד אוטיסט | האזינו:

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי שבוע בתכנית "עומקא דליבא" משוחחת אפרת ברזל עם אורחת הפותחת צוהר אל תוך חייה. השבוע, העלתה ברזל את נושא האוטיזם במשפחה, ושוחחה על כך עם שתי בחורות שהמשותף ביניהן הוא שיש להם אח אוטיסט, ושמעה מהם את ההתמודדויות והחוויות שיש להם עם המצב הזה.

ברזל פתחה את התכנית: "תמיד מדברים על 'הורים' לילדים מיוחדים ועל ההתמודדות שלהם, או שמדברים על 'ילדים' להורים עם בעיה ואיך מסתדרים עם זה, אבל היום דווקא נקדיש את התכנית ל'אחים' לילדים אוטיסטים, המילה אח שורשה היא מהמשמעות 'אחד' לשון אחדות, והיום נדבר עם תמר ולאה על החוויות שהם יכולות לשתף אותנו כאחיות לילד עם אוטיזם"

תמר (22) ולאה (18) סיפרו על עצמן מעט, והבהירו: "אוטיסט זה לא קללה, זו מתנה, ונסביר מה זה בעצם, ילד אוטיסט הוא ילד שאובחן על הרצף האוטיסטי והמגבלות שלו באות לידי ביטוי בחוסר תקשורת טובה עם הסביבה, ועם חברים". ברזל הוסיפה ושאלה אותם שאלות על החוויה הזו וממתי הם זוכרים אותה, ממתי שמו לב אליה, ומה זה דורש מהן כאחיות.

האחיות ענו בגילוי לב מרתק במיוחד, האזינו:

 



0 תגובות